Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-24, 02:32   #1
 
suppes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 209
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

2012-08-25 Beerschot - Charleroi (Belgian Jupiler League)



Datum: 2012-08-25
Tid: 20:00
Sport: Fotboll
Land: Belgien
Liga: Belgian Jupiler League
Match: Beerschot - Charleroi
Period: ft

Spel: Beerschot 1
Insats: 6.00
Odds: 1.830
Bolag: bet365

Motivering:
Det verkar som att Beerschot behöver tid. De blir bättre för varje vecka men kan inte få till ett bra resultat. Genom att bara ha tagit 1 poäng av 4 matcher så är de unde stor press att ta första vinsten för säsongen mot nykomlingarna Charleroi. Presidenten Vanoppen kräver ett bra resultat!
Förra veckan så kom Beerschot nära till att åtminstone ta 1 poäng av Club Brugge. De spelade ganska bra och efter deras kvitteting så hade de flera chanser att ta ledningen . Likt många gånger
förr så släppte de in mål i slutet av matchen och återigen förlorade borta mot ett topplag. Anfallarna har ej hittat målkänslan än och backlinjen med svaga mikulic är en akilles häl för laget. en som sagt deras spel blir bättre för varje dag som går.

Charleroi hade höga förväntningar inför derbyt mot standard. Matchen innehöll allt,mål,staff,rött kort,arga fans men blev en madröm för charleroi eftersom de förlare med 2-6. De spelade dock ganska vä ända
fram tills dzinic såg rött kort och efter det så var lampan släckt. Jag läste nyss att tränaren Ferrera bara jobbar för 2000 euro per månad vilket är riktig svältlön sett till att det är en mission impossible.
Denna Charleroi är för sårbar för att stanna i Jupiler Pro league...

Denna match är den perfekta chansen för hemmalaget att börja vinna, Charleroi är ett svagt lag som kommer för att backa hem men Beershot förbättrar sig för varje vecka och har fler vapen för att ro hem 3 poäng
från denna match. Sedan så är de normalt hemmastarka. Jag förväntar mig att Beerschot ska vinna likt alla andra och jag är ganska säker att de kommer palla för trycket. 1,83 är inget dåligt odds och ni som inte
låst er vid bet365 kan nog hitta mkt bättre odds. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SlimCharles (+1)
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 20:55   #2
 
suppes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 209
Sharp$: 965

Suppe bettar fotboll- 2012
Stats: 10 - 8 - 0
ROI: 128.09%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Beerschot vann med 2-0 hoppas folk ryggade
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
suppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td